W samochodzie z układem częściowego dopalania spalin w silniku zanotowano w czasie testów przypadek powstania pożaru. Natychmiast przystąpiono do badania powodów takiego zdarzenia. W zespole badawczym znaleźli się również inżynierowie z koncernu bmw. Pożar, jaki zarejestrowano w czasie testów miała swoje źródło w okolicy podsystemu chłodzenia. Jego elementy poddano, więc kolejnym badaniom. Ustalono, iż z powodu błędu podwykonawcy w czasie długiego szybkiego przejazdu mogła nastąpić utrata szczelności przez zbiornika chłodziwa. Natychmiast przeprowadzono kontrolę w zakładzie produkcyjnym. Zarządzono wprowadzenie zmian w procesie wytwórczym, które zaleciła firma bmw. Pożar w samochodach z nowym zbiornikiem cieczy chłodzącej już nie występował. Doświadczenie to pokazało, iż firmy zajmujące się produkcją nawet niewielkich układów dla samochodów muszą spełniać wysokie standardy produkcyjne. Obecnie wewnętrzne systemy kontroli, jakości są również wspierane przez dodatkowe niezapowiedziane kontrole zewnętrzne.